2010 m. sausio 13 d., trečiadienis

Intro



Sveiki.
Ilgai dvejojęs, mąstęs ir svajojęs nusprendžiau "užkurti" savo pirmąją erdvę internete. Iškilęs klausimas "Apie ką rašyti?" buvo nokautuotas abstrakčiu blog`o pavadinimu "Aš. Miestas. Valstybė".
Jei trumpai, tai:
- planuoju rašyti apie save, savo pomėgius, pamąstymus, pastebėjimus ir...
Miestas - gyvenu Vilniuje ir laikau šį miestą savo namais. Man nesvetimi jo džiaugsmai ir problemos. Yra dalykų, kuriuos galima padaryti ar pakeisti, kad šis miestas būtų dar mielesnis. Kodėl apie tai nepadiskutavus?
Valstybė - man rūpi procesai, vykstantys Lietuvoje. Man rūpi šios šalies ir joje gyvenančios tautos ateitis. Aš turiu minčių, kaip prisidėti prie savo šalies gerovės, ir noriu jomis dalintis bei jas įgyvendinti.
Pabrėžiu, kad visa čia pateikiama informacija yra tik mano subjektyvi nuomonė, atvira diskusijoms.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą